پیج های اینستاگرام شهر من

اینستاگرام با بیشترین تعداد کاربر در سطح جهان، شاید محبوب‌ترین و جذاب‌ترین محصول فیسبوک باشد.

خصوصاً در سال‌های اخیر با کارکردهای کم نظیرش خود را حسابی در دل اکثر مردم، مخصوصا قشر جوان و در کنار آن بخش قابل توجهی از جامعه آماری خانم‌ها جا کرده!

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت انگیز و عجیبی است و تقریبا اکثر ما درگیر آن هستیم؛ چون هر روز به هر کجا که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، پیام‌های مختلفی می‌بینیم.

در واقع قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازه‌ای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم.

چون تبلیغات به صورت گسترده روی تمام جنبه‌های زندگی ما تاثیر می‌گذارد و این همان قدرت تبلیغات است که باید از آن آگاه باشیم.

قدرت تبلیغات

کدام عقل سلیمی است که این مجال شگفت انگیز برای تبلیغات و دیده شدن را رها کند.

صاحب هر کسب و کاری باید بداند که در عصر حاضر باید به سراغ پرکاربرترین فضای مجازی برای خود نمایی و تبلیغات برود. این یعنی این که بتواند از پتانسیل شگرف تبلیغات مؤثر در اینستاگرام استفاده کند.

تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام

ما در مجموعه تبلیغاتی شهر من با اشراف به این موضوع و اهمیت تبلیغات در فضای مجازی، پیج های اینستاگرام مربوط به هر شهر (استان) را راه اندازی کرده ایم تا صاحبان مشاغل و کسب و کارها بتوانند بصورت کاملا متمرکز در محدوده جغرافیایی شهر خود معرفی شده و بهتر دیده شوند.

لذا شما می توانید به منظور مشاهده و یا درج آگاهی و تبلیغات در پیج اینستاگرام شهر خود، از بین پیج های اینستاگرام شهر من با توجه به نام آن ها، شهر مورد نظرتان را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر منتقل شوید.


پس از انتقال به پیج اینستاگرام مورد نظر در دایرکت همان پیج درج آگاهی و تبلیغات خود را درخواست نمائید.

با شهر من در شهر خود بهتر دیده شوید